Вівторок, 23.04.2024, 11:17
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

...

Меню сайту
Документи
Вхід на сайт
Пошук
Архів записів
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Погода
Друзі сайту
  • ВІЛЬЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » 2019 » Вересень » 4 » Вовчанське бюро правової допомоги ІНФОРМУЄ
    13:11
    Вовчанське бюро правової допомоги ІНФОРМУЄ

    Як захистити свої права споживача в мережі Інтернет?

    #СпоживачВМережі

     

     

     

     

    ПРАВИЛА ПРИДБАННЯ ТОВАРІВ ТА

    ЗАМОВЛЕННЯ ПОСЛУГ В ІНТЕРНЕТІ

     

    При виборі інтернет-магазину для купівлі товару звертайте увагу на:

          наповнення сайту

          якість і деталізацію зображень товарів

          відгуки покупців (можливість залишити відгук безпосередньо на сайті). Також радимо вивчати відгуки на різних форумах, через боодіе ЗеагсЬ, в соціальних мережах

          наявність та наповнення сторінок у соцмережах

          наявність офісу і торгових точок офлайн із зазначенням адреси та контактного телефону

          посилання на магазин на сайтах фабрик-виробників товарів, чиї товари реалізує магазин

     

    Перед покупкою обов'язково з'ясуйте:

    ►     найменування та місцезнаходження продавця

    ►    основні характеристики продукції (розмір, колір, матеріал виготовлення)

    ►     ціну товару та наявність додаткових платежів

    ►  порядок прийняття претензій, умови гарантії та поставки порядок повернення/обміну

    У разі відсутності цієї інформації або небажання продавця надавати її – радимо відмовитися від купівлі товарів у такому магазині.

     

    ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІНУ ТОВАРУ

    КУПЛЕНОГО В МЕРЕЖІ

     

    Щоб повернути/обміняти придбаний в Інтернет-магазині товар:

    •        збережіть документ, що підтверджує оплату та отримання товару

    •        переконайтеся, що товар зберігся у первісному вигляді

    •    протягом 14 днів з дня купівлі зверніться до продавця з вимогою повернути/обміняти товар

    •        повідомте, як можна забрати товар - витрати за пересилку покладаються на продавця або за домовленістю сторін

     

     

     

    Якщо продавець відмовляється прийняти/обміняти товар:

    •        переконайтеся, що володієте інформацією про суб єкта господарювання, який здійснив продаж (найменування та місцезнаходження)

    •        зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України чи до суду за місцем свого проживання

     

    Судовий збір за позовами про порушення прав споживачів не стягується.

     

     

    ШАХРАЙСТВО В ІНТЕРНЕТІ

     

    Найбільш популярні види шахрайства в мережі:

    •        невідправлення товару при повній сплаті його вартості покупцем

    •        відправлення іншого товару замість попередньо оплаченого

    •        продаж товару без супровідних документів на нього

    •        занижена ціна на товар в інтернет-магазині

    •        оператор просить підтвердити покупку товару назвавши дані банківської картки

    •        повідомлення про виграш в лотереї, участі в якій ви не брали

     

    Ознаки ненадійності інтернет-магазину:

          відсутня повна інформація про продавця: назва, місцезнаходження, організаційно правова форма, контакти

          відсутня інформація про ціну, умови та вартість доставки, гарантійні зобов’язання, порядок розірвання договору

          вимагається виключно повна попередня сплата за товар

          розміщено неунікальні зображення товару

     

     

    ЯК ЗАХИСТИТИСЯ ВІД НЕДОБРОСОВІСНИХ ПРОДАВЦІВ

     

    Як повернути кошти, сплачені за товар, який не надіслали:

    •        зверніться із заявою про повернення коштів до Інтернет-магазину

    •        у разі відмови або неотримання відповіді від продавця, зверніться до установи банку із заявою про повернення сплачених коштів

    •        якщо банк відмовив у поверненні коштів, зверніться із заявою про вчинення злочину до підрозділів Національної поліції

    •        якщо гроші були переведені через платіжну онлайн систему - зверніться в службу підтримки платіжної системи

     

    Куди звертатися у разі порушення прав споживача в мережі?

    •        адміністрації вебсайту (у разі, якщо це сайт оголошень)

    •        до продавця з вимогою відновити порушене право

    •        до суду

    •        до управлінь держпродспоживслужби у вашій області

    •        до Союз захисту прав споживачів України

    До звернення прикладайте завірені копії документів, які підтверджують факт купівлі вами товару у вказаного продавця, надайте контакти продавця.

     

     

     

    ОПЛАТА ПОСЛУГ ОНЛАЙН

     

    Як здійснювати онлайн-оплати?

    іРау.га чи LіqРау - сервіси онлайн оплати, які обслуговують сайти та додатки, через які можна замовити послуги чи товари.

    Для проведення оплати через сайт/додаток потрібно натиснути кнопку «сплатити», після чого з'являється бланк для заповнення даних.

    Серед даних, які потрібно вводити:

    1)      номер картки, термін дії картки, а також CVС/СVV2 код

    2)      суму, яку бажаєте перевести надавачу послуги (інколи сума заповнюється автоматично)

    3)      призначення платежу

    4)      номер телефону

     

    Під час оплати онлайн ні в якому разі НЕ ПОВІДОМЛЯЙТЕ:

    номер рахунку, МФО банку, реєстраційний номер облікової картки платника податків/ ідентифікаційний код юридичної особи, ПІН-код, кодове слово (слово-пароль).

     

    Онлайн банкінг

    Онлайн банкінг - це діяльність банку з надання комплексу послуг клієнтам щодо електронного управління своїми рахунками через Інтернет.

     

    Більшість банків надають такі онлайн послуги:

    •        блокування картки клієнтом, наприклад, в разі викрадення або втрати

    •        виписки за рахунками

    •        інформація про інші відкриті банківські продукти (платіжні картки, депозити, кредити, інше)

    •        платежі в межах банку

    •        платежі в національній валюті в межах країни

    •        оформлення заяв на підключення до інших послуг (зтз-банкінг, картки, депозити, кредити, інше)

     

    Додатково послуги можуть включати:

    •        встановлення лімітів на різні види операцій

    •        платежі в іноземній валюті

    •        обмін валют

    •        оплата рахунків про надані небанківські послуги (зокрема комунальні, зв’язок)

    •        пряме поповнення балансу 5ІМ-карти мобільних операторів

     

     

    ОНЛАЙН КРЕДИТИ

     

    Що потрібно знати при оформленні онлайн позик

    •        ретельно ознайомтеся з умовами кредитування і договором про отримання позики

    •        окремо уточніть термін кредитування, відсоток за користування грошима, санкції за прострочення платежу та інші фінансові умови

    •        повернути гроші доведеться (як банк так і організації мікрофінансування стягують заборгованість через суд)

    •        якщо виникли труднощі з виплатою кредиту, то відразу ж зателефонуйте в кредитну організацію

    •        якщо ви не повернете гроші в строк, ви потрапите в базу бюро кредитних історій як ненадійний позичальник

     

    Як обрати установу, яка надає кредити онлайн?

    Надавайте перевагу тим установам, які:

    •    надають пільгові умов виплати кредиту: «кредитні канікули», пролонгація реструктуризація

    •    мають зручний сайт або мобільний додаток, кредитний калькулятор

    •    мають позитивні відгуки в інтернеті

     

    Що потрібно знати при оформленні онлайн кредитів?

     

    1. Банк

     

    Особа яка видає кредит чи займ - Банк

     

    Розрахунок відсотків за користування –

    Кредит видається за відсотками річних

     

    Термін розгляду заявки -

    Може бути встановлений термін в 3¬5 робочих дні,

    особливо якщо мова йде про велику суму

     

    Переваги і недоліки -

    Більш складний процес отримання, але надійний. Має сталий відсоток, 10-40% на рік.

     

    Документи  -

    Паспорт, документи, що підтверджують соціальний статус, а також довідка про доходи

     

    2. Організація мікропозики

     

    Особа яка видає кредит чи займ -  Будь-яка юридична чи фізична особа

     

    Розрахунок відсотків за користування – Різні форми, як правило відсотки за день/тиждень/ місяць користування

     

    Термін розгляду заявки - Протягом 30 хвилин

     

    Переваги і недоліки - Більш простий спосіб, але потребує більше уваги під час укладання й погашення заборгованості

     

    Документи  -  Реєстраційні дані паспорта та номер банківської карти

     

     

    Якщо Ви або Ваші знайомі зіткнулися з правовими проблемами, пропонуємо 
    звертатися за безоплатною правовою допомогою до Вовчанського бюро 
    правової допомоги за адресою: Харківська область, м. Вовчанськ, вул. 
    Торгова, 2, або телефонувати за номером (05741) 4-23-31.

    wiki.legalaid.gov.ua 


     

    Переглядів: 256 | Додав: Vilcha | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0