Четвер, 17.08.2017, 15:28
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Меню сайту
Документи
Вхід на сайт
Пошук
Архів записів
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Регламент роботи селищної ради

РОЗДІЛ І

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Стаття 1.1

            Порядок діяльності Вільчанської селищної ради, її депутатів, посадових осіб і органів селищної ради визначається Конституцією України, Законами України « Про місцеве самоврядування в Україні» та « Про статус депутатів місцевих рад», цим  Регламентом.

 

Стаття 1.2

            Регламент Вільчанської селищної ради ( далі – Регламент) затверджується не пізніше як на другій сесії рішенням селищної ради, прийнятим більшістю депутатів від загального складу ради.

            У такому ж порядку приймається рішення про внесення змін і доповнень до Регламенту.

            У випадку прийняття законодавчих актів, внаслідок яких виникнуть розбіжності окремих положень цього Регламенту з чинним законодавством, на черговій сесії селищної ради повинні бути внесені відповідні зміни і доповнення до Регламенту.

            Інші зміни і доповнення до Регламенту приймаються до розгляду селищною радою за ініціативою постійних депутатських комісій, голови селищної ради, а також  за вимогою більше ніж 1/3 депутатів від загального складу ради.

 

Стаття 1.3 Гласність і відкритість діяльності селищної ради.

  1. Засідання  сесій селищної ради та постійних депутатських комісій селищної ради є гласними.
  2. За рішенням сесії селищної ради можуть проводитись закриті засідання для розгляду конкретно визначених питань. На закритому засіданні сесії селищної ради мають право бути присутніми прокурор Вовчанського району , а також особи, присутність яких за визначенням селищної ради необхідна для розгляду відповідного питання.
  3. Гласність роботи селищної ради забезпечується шляхом оприлюднення інформації про її діяльність на  інформаційному стенді у приміщенні селищної ради, сайті селищної  ради та друкованих виданнях.
  4. На засіданнях сесій селищної ради та постійних депутатських комісій можуть бути присутні за запрошенням депутати інших рад, представники державних органів та органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян, керівники підприємств, організацій, установ. Головуючий на пленарному засіданні сесії селищної ради повідомляє депутатів про осіб, присутніх на засіданні за офіційним запрошенням. Цим особам за рішенням сесії селищної ради може бути надане право виступити на засіданні ради.
  5. Особи, присутні на засіданнях сесій селищної ради та її органів не повинні порушувати порядок, стримуються від публічних проявів свого ставлення до того, що відбувається на засіданні. У разі недотримання цих вимоги вони, за розпорядженням головуючого на засіданні, можуть бути виведені із приміщення засідання.

 

РОЗДІЛ ІІ

СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

 

Стаття 2.1. Перша сесія селищної ради нового скликання

  1. Згідно з законодавством перша сесія новообраної селищної ради скликається не пізніш  як через два тижні після реєстрації новообраних депутатів ради в кількості, яка забезпечує повноваження складу ради.
  2. Перше пленарне засідання селищної ради  скликає і веде голова селищної виборчої комісії. Він інформує раду  про підсумки виборів депутатів,а також селищного голови.
  3. До порядку  денного першої сесії включаються такі  питання:   обрання секретаря селищної ради, інші питання за пропозиціями голови селищної ради та депутатів селищної ради.

 

Стаття 2.2. Скликання і підготовка сесій селищної ради

 

  1. Сесії селищної ради скликаються головою ради в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок – не рідше ніж один раз на місяць.
  2. У разі  немотивованої відмови голови селищної ради або неможливості його скликати сесію ради  сесія скликається секретарем селищної ради. У цих випадках сесія скликається:
  1. відповідно до доручення селищного голови;
  2. якщо голова селищної ради без поважних причин не скликав сесію у двотижневий строк після настання умов передбачених частиною третьою цієї статті;
  3. якщо сесія   не скликається головою селищної ради у строки передбачені Законом України « Про місцеве самоврядування в Україні» та цим Регламентом.
  1. Сесія селищної ради повинна бути також скликана за пропозицією не менш як 1/3 депутатів від загального складу селищної ради.
  2. У разі,  якщо селищний голова або секретар ради у двотижневий строк не скликають сесію на вимогу суб’єктів  зазначених у частині третій цієї статті, сесія може бути скликання депутатами селищної ради які становлять не менш 1/3 складу селищної  ради, або постійною комісією ради.
  3. Рішення про скликання сесії селищної ради доводиться до відома депутатів селищної ради і населення не пізніш, як за 20 днів до сесії селищної ради, а у виняткових випадках – не пізніш як за день до сесії, із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд селищної ради.

 

 

Стаття 2.3. Правомочність сесії селищної  ради

 

  1. Сесія селищної  ради є правомочною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів  селищної від загального складу селищної ради.
  2. Перед кожним засіданням сесії  секретар селищної ради проводить реєстрацію депутатів селищної ради, які прибули на засідання і повідомляє про їх кількість голову селищної ради або головуючого на засіданні сесії селищної ради, а також про кількість депутатів селищної ради, які відсутні з поважних причин. Дані цієї реєстрації є підставою для відкриття засідання сесії селищної ради. На початку засідання селищної ради голова селищної ради,( а в його відсутність – секретар селищної ради або головуючий на засіданні сесії) інформує про кількість депутатів селищної ради присутніх на засіданні сесії. У разі відсутності необхідної кількості депутатів селищної ради за розпорядження голови селищної ради проведення сесії переноситься на інший час.

 

Стаття 2.4. Ведення засідань сесій селищної ради

 

  1. Засідання сесії селищної ради відкриває, веде і закриває голова селищної ради, крім випадків, передбачених Законом України « Про місцеве самоврядування в Україні».
  2. Засідання сесій селищної ради і постійних депутатських комісій селищної ради проводяться українською мовою. Діловодство  селищної ради ведеться державною мовою.
  3. Головуючий має право:
  1. в першочерговому порядку вносити пропозиції з процедурних питань щодо ходу засідання;
  2. ставити запитання;
  3. у випадках, передбачених Регламентом, позбавляти виступаючого слова;
  4. виступати позачергово з продовженням при цьому часу, відведеного для дебатів.

 

Під час засідання ради головуючий на засіданні не коментує і не дає оцінок щодо виступаючих і їх виступів, крім випадків, передбачених цим Регламентом.

  1. Засідання сесії селищної ради проводяться з 10.00 год. до 18.00 год. з перервами на 15 хв. через кожні 1,5 години роботи. Зміни часу   початку і закінчення засідань сесій селищної ради приймаються більшістю голосів депутатів від загального складу селищної ради.  В таких випадках оголошуються додаткові перерви в роботі сесії ради з визначенням їх тривалості.

 

Стаття  2.6. Підготовка питань на розгляд сесії селищної ради

                   Порядок денний сесії селищної ради

 

  1. Проект порядку денного сесії ради готується головою селищної ради за пропозиціями депутатів, депутатських груп та фракцій, постійних депутатських комісій селищної ради. Питання на розгляд сесії  селищної ради можуть бути внесені її головою.
  2. До порядку денного селищної ради включаються питання про хід виконання раніше прийнятих рішень селищної ради, які перебувають на контролі та питання про депутатські запити.
  3. Пропозиції до проекту порядку денного сесії селищної ради вносяться голові селищної ради у письмовій формі  не пізніше як за 20 днів до  відкриття чергової сесії селищної ради. Пропозиція надається з супровідною запискою і проектом рішення сесії селищної ради.
  4. Пропозиція після реєстрації разом із іншими  матеріалами при необхідності передаються у відповідні постійні депутатські комісії селищної ради згідно  з їх функціональною спрямованістю.
  5. Постійна депутатська комісія розглядає пропозицію та проект рішення сесії на своєму засіданні  з запрошенням її автора, при необхідності із залученням консультанта з правових питань та інших фахівців з  обговорюваного питання. Висновки комісії  повинні обов’язково мати обґрунтування  щодо законності та доцільності прийняття рішення. Комісія має право підготувати свій проект рішення з запропонованого питання , у якому може викласти альтернативні варіанти спірних положень.
  6. Проекти рішень сесії ради, які передбачають нові видатки з селищного бюджету, подаються крім постійної депутатської комісії, яка розглядає це питання, також на розгляд постійної депутатської комісії з питань бюджету.
  7. Проект порядку денного  сесії  ради  обговорюється і затверджується вцілому більшістю голосів депутатів від загального складу ради.

 

Стаття 2.7. Порядок розгляду питань на сесії селищної ради

 

  1. Час, який надається на доповіді з питань, які внесені до порядку денного сесії ради не може бути більше 30 хвилин, співдоповіді – 20 хвилин і заключного слова – 10 хвилин. Виступаючим у дебатах надається час не більше 5 хвилин. Для повторних виступів  у дебатах, виступів з порядку ведення, з мотивів голосування, а також для внесення пропозицій, пояснень, зауважень, запитань, повідомлень і довідок, внесення поправок,, надається до 2 хвилин.
  2. Для надання слова на більш тривалий час, ніж встановлено п. 2 цієї статті, сесія приймає процедурне рішення  без дебатів. У разі необхідності головуючий на засіданні сесії ради за проханням окремого виступаючого, за згодою більшості депутатів від загального складу ради може продовжити йому час для виступу.

Депутати  селищної ради виступають у дебатах у порядку черговості подання заяви. Головуючий на сесії селищної ради може надати слово для виступу також у випадку усного звернення депутата селищної ради або іншої особи, якщо в цьому є потреба.

На засіданні сесії ніхто не може виступити без дозволу головуючого. Головуючий на засіданні сесії ради надає слово депутатам селищної ради з дотриманням черговості, встановленої  для виступаючих на підставі їх заяв.

У разі відсутності депутата в момент надання йому слова, вважається, що він відмовився від виступу.

З одного питання депутат може виступати не більше 2 разів, не враховуючи випадків виступів щодо  порядку ведення засідання сесії ради.

Слово для довідки, відповіді на запитання або надання пояснень може бути, а щодо порядку ведення засідання сесії ради і з мотивів голосування, повинно бути, надано головуючим на засіданні сесії ради позачергово, але не перериваючи виступаючого.

 

  1. Перед розглядом питання сесія ради може визначити загальний час для обговорення або час для запитань і відповідей після закінчення якого головуючий на засіданні сесії припиняє надання слова. Якщо з витоком часу, відведеного для дебатів , більше 1/3 депутатів від загального складу ради наполягає на наданню слова депутатам, головуючий зобов’язаний надати слово не більше як трьом депутатам. Рішення сесії про дострокове припинення дебатів приймається більшістю депутатів від загального складу ради.
  2. Запитання до доповідача або співдоповідача депутати ставлять в  письмовій або усній формі, відповіді на них дають відразу після доповіді або співдоповіді спочатку на письмові запитання, а потім – на усні. Депутат має право при розгляді кожного питання ставити  в усній та письмовій формі не більше двох запитань.
  3. Перед кожним виступом депутат ради зобов’язаний  назвати своє прізвище. Виступаючий на сесії ради не повинен вживати у своїй промові грубих і некоректних висловів або закликати до незаконних дій. У разі таких висловів і закликів, головуючий  на засіданні сесії ради повинен зробити попередження про недопустимість. Після другого попередження виступаючий позбавляється слова. У цьому випадку  питання про поведінку депутата рішенням сесії ради може бути передано у постійну депутатську комісію з питань місцевого самоврядування, законності, правопорядку, депутатської діяльності та депутатської етики. Цим особам слово  для повторного виступу з обговорюваного питання не надається. Якщо виступаючий повторює те, що вже виголошували інші виступаючі під час обговорення питання, або у випадку, якщо він ухиляється від теми, головуючий на засіданні сесії ради може звернутися до нього з проханням відповідь скоротити, закінчити виступ або  дотримуватись теми обговорюваного питання.
  4. В кінці кожного дня засідання сесії відводиться до 20 хвилин для заяв і запитань депутатів, визнання звернень депутатів депутатськими запитами, відповідей посадових осіб на запити і запитання депутатів. Для оголошення звернень депутатів відводиться до 3 хвилин кожному, для відповідей на запити і запитання депутатів – до 5 хвилин.

 

 

 

Стаття 2.8. Обговорення проектів рішень сесій селищної ради

 

  1. Рішення сесій селищної ради не повинні суперечити Конституції України та чинному законодавству України.
  2. Рішення сесій селищної  ради  з будь – якого питання приймаються на її пленарному засіданні після його обговорення. Прийняття рішення сесії ради без обговорення допускається лише у випадках, передбачених лише Регламентом та рішенням селищної ради.
  3. Розгляд проектів рішень сесії ради, як правило, здійснюється в двох частинах. Проекти рішень сесії селищної ради попередньо розглядаються на засіданнях постійних депутатських комісій. Кожен проект повинен містити інформацію про ініціатора, назву постійної депутатської комісії ради, якій була доручена підготовча робота з цього документу, авторів, які розробили винесений на розгляд проект.
  4. При першому читанні проекту селищна рада заслуховує доповідь ініціатора , співдоповіді ініціаторів альтернативних проектів ( якщо такі є), співдоповідь постійної депутатської комісії, обговорюються основні положення проекту, розглядаються пропозиції комісій і депутатів.

За результатами першого читання на пленарному засіданні селищна рада більшістю голосів від загального складу ради приймає запропонований проект рішення за основу або відхиляє його. У разі внесення альтернативних проектів селищна рада на пленарному засіданні одночасно обговорює їх у першому читанні і приймає рішення про те, які з проектів, що розглядаються, взяти за  основу до другого читання або доручає постійній депутатській комісії чи спеціально створеній редакційній комісії разом з ініціаторами об’єднати  внесені проекти в один і винести його на друге читання.

Під час першого читання селищна рада має право визнати проект таким, що не потребує поправок або про внесення поправок до проекту під час першого  читання без його додаткового доопрацювання у комісіях і прийняти його не переходячи до другого читання.

  1. Під час обговорення поправок спочатку слово надається доповідачу, потім – авторові поправки або одному з депутатів, який виступає проти прийняття поправки. На цьому дебати з поправок закінчуються. Якщо до статті проекту рішення сесії надійшли поправки,але постійні депутатські комісії не рекомендують їх до прийняття, то кожна поправка  ставиться на голосування окремо на пленарному засіданні сесії ради.

Стаття 2.9. Прийняття рішень сесії селищної ради

 

  1. Рішення сесії селищної ради ( крім процедурного або зазначеного у Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Регламенті окремо) вважаються прийнятими, якщо після їх обговорення за них проголосувала більшість депутатів від загального складу селищної ради.
  2. Рішення сесії ради щодо застосування заходів до забезпечення присутніх депутатів на засіданні ради, а також рішення сесії про перенесення дати чи часу засідання  сесії ради приймається більшістю голосів депутатів від загального складу селищної ради.
  3. Рішення сесії ради з процедурних питань приймаються більшістю голосів депутатів від загального складу ради за винятком випадків, окремо передбачених у Регламенті і законодавстві України.
  4. Рішення сесії селищної ради приймаються нефіксованим, відкритим фіксованим             ( поіменним) голосуванням та таємним голосуванням.
  5. Рішення сесії ради нормативно – правового характеру набувають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо радою не встановлено більш пізніший строк введення цих рішень у дію.
  6. Поіменне голосування проводиться за вимогою 1/3 депутатів загального складу ради, його результати за  рішенням сесії можуть бути оприлюднені в засобах масової інформації.
  7. За рішенням сесії ради таємне голосування проводиться шляхом подачі бюлетенів, в цьому випадку результати голосування підраховуються лічильною комісією, обраною радою.
  8. Рішення сесії ради про обрання, призначення або затвердження посадових осіб чи колегіальних органів у раді приймаються  у порядку, передбаченому чинним законодавством України, яке регламентує діяльність органів місцевого самоврядування.
  9. Селищна рада може прийняти рішення  сесією ради про голосування щодо кандидатур за списком, якщо інше не передбачено законодавством України.

 

Стаття 2.10. Дисципліна та етика пленарних засідань селищної ради

 

  1. На засіданні сесії ради виступаючий не повинен вживати образливі висловлювання, закликати до незаконних і насильницьких дій. Головуючий на засіданні сесії ради має право попередити виступаючого про неприпустимість таких висловлювань і закликів або припинити його виступ, а у разі повторного порушення – позбавити його права виступу на даному засіданні.
  2. Якщо депутат виступає без дозволу головуючого на засіданні сесії ради, головуючий може позбавити його слова.
  3. Якщо  виступаючий перевищує час, відведений для виступу, або висловлюється не з обговорюваного питання, головуючий на засіданні сесії ради після двох попереджень позбавляє його слова.
  4. Якщо депутат вважає, що виступаючий або головуючий на засіданні сесії ради невірно тлумачить його слова або дії, він може у письмовій формі звернутися до головуючого на засіданні сесії ради з проханням надати йому слово для пояснень чи зауважень. У цьому випадку депутату надається  слово відразу або в кінці обговорення, але до голосування.
  5. Якщо депутат своєю поведінкою заважає проведенню засідання сесії ради, головуючий попереджає його персонально і закликає до порядку.
  6. У разі грубого порушення дисципліни  або перешкоди у проведенні засідання сесій ради головуючий може оголосити перерву або закрити засідання  сесії ради.

Стаття 2.11. Протокол, звіт сесії селищної ради

 

  1. Засідання сесій селищної ради протоколюється. Ведення та оформлення протоколу здійснює секретар ради. У протоколі засідання сесії ради зазначаються відомості про: дату, час, місце проведення засідання сесії ради, кількість депутатів  , присутніх на засіданні сесії ради; питання порядку денного, винесені на розгляд сесії ради; прізвище головуючого на засіданні сесії ради і виступаючих; всі  внесені на голосування питання і пропозиції; повні результати  голосування та  прийняття рішення сесії ради.
  2. Протокол сесії ради підписується головуючим на сесії селищної ради.

 

РОЗДІЛ ІІІ.

ДЕПУТАТИ, ПОСАДОВІ ОСОБИ ТА ОРГАНИ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

 

Стаття 3.1. Депутати селищної  ради

 

  1. Порядок діяльності депутатів у раді та її органах визначається законодавчими актами, зазначеними у статті 1.1.
  2. Депутат зобов’язаний зареєструватися і брати участь у роботі засідань сесій  ради та її органів, до складу яких його обрано. Відсутність депутата на засіданнях сесій ради і її органів, до складу яких його обрано, допускається лише з поважних причин. У разі неможливості брати участь у роботі ради в зазначених випадках депутат повинен письмово або у іншій зручній для нього формі, з зазначених причин, завчасно повідомити про це голову ради, а про неможливість взяти участь у засіданні постійної депутатської комісії – голову цієї ж комісії у тому ж порядку.
  3. Депутат повинен брати участь у голосуванні, за винятком випадків, якщо рада приймає окреме рішення сесії ради щодо нього персонально.
  4. Депутат має право звернутися із запитом до керівників ради та її органів, керівників органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих або зареєстрованих на території Вільчанської селищної ради з питань віднесених до відання ради.
  5. Якщо депутат допускає образливі або лайливі  висловлювання щодо інших депутатів або вчиняє дії несумісні з правилами депутатської етики, радою до нього за висновком комісії з питань місцевого самоврядування, законності, правопорядку, депутатської  діяльності та депутатської етики можуть бути застосовані такі заходи впливу: попередження, а у разі систематичного  порушення норм етики і моралі – звернення до партійної організації (блоку), яка висунула кандидата у депутати, з пропозицією відкликати цього депутата.
  6. Компенсація заробітної плати депутату селищної ради за час виконання ним депутатських повноважень здійснюється за рахунок коштів організацій, підприємств, установ за основним місцем його роботи.
  7. Підставами для відкликання виборцями обраного ними депутата селищної ради можуть бути:
  1. порушення депутатом селищної ради положень Конституції і Законів України, що встановлено судом;
  2. пропуск депутатом селищної ради протягом року більше половини пленарних засідань ради або засідань постійної комісії, невиконання ним без поважних причин рішень і доручень ради та її органів;
  3. невідповідність практичної діяльності депутата селищної ради основним принципам і положенням його передвиборної програми.

 

Стаття 3.2. Групи і фракції депутатів селищної ради

 

Депутатські групи:

  1. Депутатська група може бути утворена в будь-який час протягом строку повноваження ради  даного скликання за рішенням зборів депутатів селищної ради, які виявили бажання увійти до її складу. Депутатська група складається не менш як із п’яти депутатів.
  2. Депутати ради, які входять до складу депутатської групи, обирають особу, яка очолює депутатську групу.
  3. Депутатська група реєструється селищною радою за поданням особи, яка очолює депутатську групу, до якого  додається підписане депутатами цієї групи письмове повідомлення про сформування депутатської групи із зазначенням її назви, персонального складу та партійної належності членів групи та депутатів, які уповноважені представляти групу.
  4. Депутатські групи можуть утворюватися на визначений ними період  , але не більше ніж на строк повноваження селищної ради.
  5. Діяльність депутатської групи припиняється:
  1. у разі вибуття окремих депутатів селищної ради, внаслідок чого її чисельність стає меншою, ніж встановлено частиною першою цієї статті;
  2. у разі прийняття депутатами селищної ради, які входять до її складу, рішення про розпуск депутатської групи;
  3. після закінчення строку, на який депутати селищної ради об’єдналися у депутатську групу, або строку повноваження селищної ради.
  1. Селищна рада сприяє діяльності зареєстрованих нею депутатських груп, координує роботу і може заслуховувати повідомлення про їх діяльність.

 

Депутатські фракції:

 

  1. Депутати селищної ради на основі єдності поглядів або партійного членства можуть об’єднуватися у депутатські фракції чисельністю не менше п’яти чоловік. До складу депутатських фракцій  можуть входити також позапартійні депутати ради, які підтримують політичну спрямованість фракцій.
  2. Порядок вступу до фракції та виходу з неї визначається самою фракцією. Депутат селищної ради може входити до складу лише однієї фракції. Рішення про об’єднання депутатів у фракцію подається до селищної ради у формі протоколу – рішення депутатів про  їх об’єднання , в строки згідно з цим Регламентом, та доводиться до відома депутатів селищної ради головуючим на пленарному засіданні сесії ради.
  3. Організація діяльності депутатських фракцій покладається на голову селищної ради.

Депутатські групи, фракції ради мають право:

  1. на пропорційне представництво в постійних та тимчасових комісіях ради;
  2. попередньо обговорювати кандидатури посадових осіб, яких обирає, призначає та затверджує рада;
  3. на гарантований виступ свого представника на пленарному засіданні сесії ради з кожного питання порядку денного сесії ради;
  4. об’єднувати зусилля з іншими групами, фракціями для створення більшості в раді чи опозиції;
  5. здійснювати інші права, передбачені  законами України.

 

Стаття 3.3. Голова ради

 

  1. Селищний голова є головною посадовою особою територіальної громади селища Вільча.
  2. Селищний голова обирається територіальною громадою на основі загального , рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування  строком на 5 років і здійснює свої повноваження на постійній основі.
  3. Селищний голова  не може суміщати свою службову діяльність з іншою посадою в тому числі на громадських засадах ( крім викладацької, наукової та творчої  роботи в позаурочний час), займатися підприємницькою  діяльністю, одержувати від цього прибуток, якщо інше не передбачено Законом.
  4. Селищний голова очолює виконавчий комітет селищної ради, головує на її засіданнях.
  5. Селищний голова веде засідання ради, підписує рішення ради, видає розпорядження, здійснює керівництво і спрямовує роботу виконкому ради.
  6. У своїй роботі  селищний голова підзвітний раді.
  7. Селищний голова скликає сесії ради, повідомляє депутатів і доводить до відома населення про час і місце проведення сесії ради, веде засідання ради, підписує її рішення.
  8. Організовує підготовку сесії ради, забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців, організовує контроль за їх виконанням.
  9. Видає розпорядження та інформує раду на черговій сесії про видані розпорядження.
  10. Представляє раду у відносинах з державними органами, іншими органами самоврядування, трудовими колективами, політичними партіями, іншими об”єднаннями громадян, підприємствами, організаціями, установами, громадянами а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства.
  11. Представляє в раді кандидатуру для обрання секретаря ради.
  12. Забезпечує гласність в роботі ради та її органів, організовує обговорення громадянами проектів рішень ради, важливих питань місцевого життя, вивчення громадської думки.
  13. Забезпечує підготовку на розгляд ради проекту програми  соціально – економічного та культурного розвитку, місцевого бюджету та звіту про його виконання.
  14. Скликає загальні збори громадян.
  15. Є розпорядником бюджетних коштів і використовує їх лише за призначенням.
  16. Веде особистий прийом громадян.
  17. Організовує, відповідно до  рішень ради, проведення референдумів.
  18. Організовує роботу по розгляду звернень громадян.
  19. Вносить на розгляд ради питання щодо організації виборів і  відкликання депутатів виборцями.
  20. Регулярно інформує раду про стан справ на її території та з інших питань не менше, як один раз на рік, або за вимогою не менше половини депутатів, звітує перед радою про свою діяльність. Голова ради  організовує роботу разом з головами постійних комісій.
  21. Селищний голова несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому Законом повноважень.

 

Стаття 3.4. Секретар ради

 

 

  1. Секретар ради обирається за пропозицією селищного голови з числа її депутатів на строк повноважень ради і працює в раді на постійній основі.
  2. Секретар ради не може суміщати свою службову діяльність з іншою посадою в тому числі на громадських засадах ( крім викладацької, наукової та творчої  роботи в позаурочний час), займатися підприємницькою  діяльністю, одержувати від цього прибуток, якщо інше не передбачено Законом.
  3. Секретар ради:

 

  1. Скликає сесії ради у випадках передбачених частиною шостою статті 46 Закону України „ Про місцеве самоврядування в Україні ”, повідомляє депутатів і доводить до відома населення інформацію про час і місце проведення сесії ради, питання, які передбачається винести на  розгляд ради.
  2. Веде засідання ради та підписує її рішення у випадках передбачених ч. 6 ст. 46  Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні».
  3. Організовує підготовку сесій ради, питань, що вносяться на розгляд ради.
  4. Забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення організовує контроль за їх виконанням.
  5. За дорученням селищного голови координує діяльність постійних та інших комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій.
  6. Сприяє депутатам ради у здійсненні їх повноважень.
  7. Організовує за дорученням ради відповідно до законодавства здійснення заходів, пов”язаних з підготовкою та проведенням референдумів, виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування
  8. Забезпечує зберігання у відповідних органах місцевого самоврядування офіційних документів, пов”язаних з місцевим самоврядуванням територіальної громади, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку.
  9. Секретар ради може за рішенням ради одночасно здійснювати повноваження секретаря виконавчого  комітету селищної ради.
  10. Повноваження секретаря можуть бути достроково припинені за рішенням відповідної ради.

 

Стаття 3.5. Порядок дострокового припинення повноважень депутата селищної ради

 

  1. Повноваження депутата селищної ради припиняються достроково у випадках, передбачених статтею 5 Закону України « Про статус депутатів місцевих рад». Крім того, селищна рада за узгодженням з партійною організацією (блоком), яка висунула кандидатів у депутати, та селищною виборчою комісією, може достроково припинити повноваження у випадках:
  • подання ним заяви про складання депутатських повноважень;
  • набранням чинності щодо нього обвинувачу вальним судовим вироком, за яким депутата засуджено до покарання пов’язаного з позбавленням волі;
  • припинення  ним роботи   на території відповідної ради у випадку постійного проживання  за її межами.
  1. Питання про дострокове припинення повноважень депутата попередньо розглядається у постійній депутатській комісії з питань місцевого самоврядування, законності, правопорядку, депутатської діяльності та депутатської етики, яка подає свої висновки з цього питання до сесії ради.
  2. Рада простою більшістю голосів депутатів від загального складу  селищної ради приймає рішення про дострокове  припинення повноважень депутата. Це рішення передається до партійної організації ( блоку), яка висунула кандидатів в депутати, та до селищної виборчої комісії для вирішення, у встановленому законом порядку, питання щодо його заміни.
  3. Інформація про дострокове припинення повноважень депутата ради оприлюднюється.

 

 

продовження